Levering producten
De bezorging van onze producten worden uitgevoerd door DHL, UPS en PostNL, een betrouwbare partner als het gaat om veilig transport, stiptheid, betrouwbaarheid.
Via het opgegeven email adres zal een link worden meegestuurd zodat u het pakket kan volgen m.b.t. levering.
Niet thuis
Indien u niet thuis bent op het moment van bezorging zal uw pakket bij de buren worden afgeleverd of op een ander moment worden aangeboden. U ontvangt in beide gevallen een memo hierover in uw brievenbus.
Waarom wij pakketten niet verzenden via de reguliere (brievenbus) post
Graag zien wij dat onze producten met zorg worden vervoerd en ongeschonden bij u worden afgeleverd. Tekenen voor ontvangst van het pakket garandeert ons dat het pakket bij het juiste adres en in goede staat bij de ontvanger is bezorgt, DHL, UPS en PostNL zijn betrouwbare partner. Cheapdental wil de consument optimale kwaliteit bieden, het versturen van een product met de reguliere (brievenbus) post is daarom voor ons geen optie.
Pakket beschadigd
Vanuit ons centrale magazijn worden producten zorgvuldig verpakt, grondig gecontroleerd op inhoud, gecontroleerd op de juiste verpakking om vervolgens klaar gezet te worden voor verzending. Nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten hebben wij geen zicht meer op het transport hiervan. Wij hebben daarom gekozen voor een betrouwbare transporteur welke bekendstaat om zijn kwaliteit van het transporteren van pakketten. Mocht ondanks de zorgvuldigheid toch een pakket zichtbare schade hebben, dan kunt u het pakket in dit geval weigeren. Het is mogelijk dat de inhoud van het pakket beschadigd zou kunnen zijn waardoor de garantie kan vervallen! In dit geval dient u de bezorger hierop te wijzen en eventueel een verklaring laten tekenen waarom het pakket geweigerd wordt. Als bewijs dient u direct een foto te maken van het beschadigde pakket en de verklaring samen op te sturen naar het email adres info@cheapdental.nl